Asså hallå!!!!!

Fan vad jag har blivit dålig på att skriva. Hinner liksom inte med det mer!
I fredags hade jag ju semester men det va liksom ingen vila ingen ro hela dan. Stressade runt som en jävel hela dan och sen va det ju dags att hämta Hanna. Skulle ju fira henne lite!
Vi började på Hilton med lite After Work. Mycket trevligt. Drack sjukt goda drinkar. Väldigt starka men mycket goda! Efter det så va det dags för lite käk. Snurrade ganska bra i huvudet då så det  va nog tur att vi åt. Blev ju inte helt otippat T-Bone! Mycket gott. Där blev det varannan vatten för Berglund :)
När vi hade käkat färdigt så va det dags för mellanfest hemma hos Annika. Kollade Let´s dance och åt tårta och gjorde oss lite snyggare än vad vi redan e!
När vi skulle sticka så åkte vi ut till Glasklart. Det va liksom meningen att vi skulle in där men där va fullt. Dom hade inga fler galgar till folks kläder ens. Trist. Så det blev taxi tillbaka till stan igen och så blev det en runda på Centiliter och Gram. Där drack vi världens godaste drink Maui! Med Ramlösa så den e nog nyttig tror jag. Skulle till Plysch sen men där va stängt så det blev ju Slitagé till slut. Där va också kul. Inte så mycket folk. Men vi hade kul. Annika blev vi av med så jag och Hanna gick och käkade kebab. Förstår inte att mat kan va så gott kl fyra på natten.
Det va en skitrolig kväll. Massor med kvalitetstid :)
 Måste göras oftare tycker jag !

So long

Kommentarer
Postat av: hanna

mycket oftare

2008-03-02 @ 19:10:54
Postat av: Jirre

Hanna: Helt klart :)
Puss

2008-03-02 @ 21:54:12
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0