Mycket obehagligt

För några somrar sedan så roade jag, min syster och Tirre oss med att spana från en bil på prostituerade på Industrigatan.
Och när vi sitter i bilen så kommer det fram en busschaufför som har slutat sitt pass, och säger att vi får 2000 kr om vi typ följer med han. Han kunde inte göra nåt där för det va för nära hans jobb.
Va trodde han liksom. Han stod verkligen och väntade en bit bort på oss. Kötthuvud.
I alla fall, det jag ville komma fram till va att jag såg han på Coop precis när jag va och handlade mat. Har även åkt buss med han en gång. Läbbigt!

So long

Kommentarer
Postat av: hanna

ok josse sluta följ efter honom du är ju äcklig

2008-04-17 @ 16:44:46
Postat av: Jirre

Hanna: Ha ha ha.....ja jag ville dögärna ha han :)

2008-04-17 @ 21:56:48
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0