Ingen förstår

Fy fan i helvete vad jag e trött.
Jag och Annika kollade fotboll igår och drack öl och sen spårade det ju ut som vanligt.
Först va vi på Sir Toby´s. Sen gick vi hem till Annika och åt. Sen blev det invigning på Lilla Torgs uteservering. Hamnade på Moosehead och sen Centiliter och Gram. Nåt har hänt med vår drink. Den va inte alls lika god som vanligt. Ja och sen blev det ju Etagé. Så klart. Fast det blev inte jättesent. Rätt så skönt. Tror ni att jag blev glad när min sjukgymnast ringde imorse och sa att hon va hemma och va sjuk. Svar ja. Så jag kunde sova vidare lite till!
Nu ska jag läsa lite matte. Har ett prov imorgon som ska göras!

image303
So long

Kommentarer
Postat av: sara

Lycka till pinglan ;) jag håller tummarna =) puss puss

2008-04-12 @ 01:26:43
Postat av: Jirre

Sara: Tack som fan. Vet fortfarande inte hur det gick. Vi får la se!! Puss puss

2008-04-13 @ 12:59:40
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0