Liiiite bakis

Igår hade jag typ inget att göra förutom att köra vissa, och göra ett matte och engelskprov. Vet inte hur det gick än!
Sen va jag och pappa och kollade på division 3 fotboll. IF Lödde mötte IFK Trelleborg. Gick sådär för Lödde. Två utvisade och förlust med 1-0!
På kvällen hamnade vi på Koi. Där käkade vi. Eller jag försökte åtminstone. Man va tvungen att äta med pinnar. Men det gick till slut när Hanna hade lärt mig. Vi va ett litet gäng och fler blev det ju längre kvällen gick. Vet inte hur mycket drinkar vi drack men det av många iaf.....och goda va dom. Kvällen slutade på Etagé som vanligt och jag hade mycket trevligt hela kvällen. Ja förutom vissa incidenter då. Lika gott att Lamboughini snubben åkte fast :)
Nu ska jag försöka fixa biljetter till Trelleborg mot MFF. Hörde rykten om att dom va slut!

So long

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag såg den jävla bilen igår med idioten i

2008-04-15 @ 18:05:39
Postat av: Jirre

Hanna: Ja jävla idiot kan man verkligen säga! Pucko! Puss

2008-04-15 @ 20:09:59
URL: http://www.jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0