En liten resume

Ja här har ju varit stängt några dagar så jag kör en snabb resume av vad som har hänt!
Lördagen:
Då va det fest! Va först hemma hos Sara och Jonas pch drack många goda drinkar. Provade även isshotglasen och så rökte vi vattenpipa. Det hör ju till! Sen åkte vi ner till stan. Först va vi på Tycho och sen på Tages. Ja det va väl allt som jag kom ihåg. Har en liten minneslucka på tre-fyra timmar kanske. Men på bilderna ser det ut som att jag har haft det roligt! Jag tror att det va pastan som va dålig som jag åt på kvällen. 
273497-294

273497-293

273497-295
Söndagen:
Vaknade med samma linne som jag hade haft på lördagkvällen. Mina andra kläder låg som ett streck från dörren till sängen!
Gick hem till Annika och sen gick vi ut till Västra hamnen och käkade lunch och åt glass. Jag va väldigt törstig. Förstår inte varför! Hanna kom också förbi en sväng och höll oss sällskap.
Sen gick vi hem och gjorde potatismos och köddabullar. Sketagott va det. Jag slapp gå hem sen...fick skjuts :)
Tessan, Jason och ANtwone åkte till Trinidad i tre veckor också....kommer sakna dom!
273497-292
Måndagen:
Igår va jag uppe med tuppen. Klockan ringde sju så det va bara till att gå upp och tvätta. Sen befann jag mig mest i en bil resten av dagen. Va hos pappa på hans kontor. Va i Hbg och åt kebab. Hann även med en runda till sjukgymnasten. Och en runda till Sara och Jonas för att hämta min plattång och vattenpipa.
Sen på kvällen blev det fotboll med Annika. Mff mot IFK Göteborg. Skrattade så att jag höll på att dö. Ibland skenar vår fantasi iväg väldigt mycket. Och även andras tydligen.

Idag har jag bara jobbat. Alltid segt att börja jobba efter att ha haft semester. Nu ska jag ta ut min Lasagnette.

Bilder kommer sen....gick inte att lägga in dom nu! Man kan ju inte få allt!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Full rulle ;) dina bilder blir alltid dem värsta hehehe. Tack själv för en trevlig kväll. Många goa skratt. Hey det var inget fel på Jonas mat ;) puss puss

2008-04-01 @ 22:04:29
Postat av: Jirre

Sara: Ja det e konstigt att jag alltid ska va värst :) JO pastan va dålig sa jag ju ;) Puss puss

2008-04-01 @ 23:04:11
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: hanna

du ser sjukt packad ut på alla bilder men söt är du.
Fasr sista bilden tyvärr där tar den goa lilla A priset så söt

2008-04-01 @ 23:23:35
Postat av: Tirre

Herregud så tokigt!
Tur att där var en vuxen och ansvarsfull människa
som kunde ta hand om den lite smått överförfriskade Kinen (JAG då alltså!)
Ha det så bra nu Kinen, ses när jag kommit hem!
Puss puss

2008-04-02 @ 13:34:08
Postat av: Jirre

Hanna: Ja jag va sjukt packad också faktiskt :) Ja jag får väl hålla med om att han e lite sötare än mig. Men det e på håret :) Puss
Tirre: Tur att där va några ansvarsfulla människor ja. Den kvällen blev ju helt tokig. Inte alls som jag hade tänkt mig! Vi ses ju snart för fan!
Puss

2008-04-02 @ 18:19:11
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0