Det går i ett

Dagarna rullar på i sitt snabbaste tycker jag.
Helt plötsligt är det helg fast man precis tycker det har varit helg.
Fast det är ju skönt iofs!

Var och tittade på Baksmällan 2 med Sofie och Sara innan. Fy fan vad jag garvade.
Nu har man mycket att leva upp till. Jag som tycker att jag kan göra galna saker på fyllan men fan alltså, där ligger man i lä!

Tänkte passa på att tipsa om en bok. Eller jag vet inte om jag vill tipsa om den för den var inte så jävla bra.
Blev lite besviken. Det är ju ändå Liza Marklund som har skrivit den. Fast nu med en amerikansk författare.



Inget att hänga i julgranen tyvärr.
För er som gillar att läsa så kostar alla pocket på Ica Maxi bara 39 kr nu.
Slog till på två stycken. Återkommer om vilka när jag har läst ut dom.

Fick ett ryck nu när jag kom hem från bian, gav mig ut och sprang 5 km. Gött när det regnade.
Trist bara att hörlurarna gled ur öronen :S

Det var nog allt för idag.
Imorgon blir det jobb...tjofuckinghoo!

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha ja verkligen. Men hade man vaknat dagen efter och kollat sin kamera och sett dem bilderna hade man ju aldrig rört en droppe igen ;)Tack för myset idag puss puss

2011-07-29 @ 22:02:45
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Nä alltså då hade man nog fått sig en tankeställare ;) Tack själv!!! Puss puss

2011-07-29 @ 22:41:39
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0