Tokigheter

Igår blev det utgång lite spontant.
Skulle ju egentligen köra Hanna och barnen till Kastrup men min bil mår ju inte helt hundra så dom fick ta taxi.
Det betydde att jag inte skulle gå upp kl sex idag så då passade jag på att dricka lite.
Var hemma hos Adelina med ett gäng och drack lite cider sen tjatade Marie mig till Hipp.
Jag är ganska svårövertalad faktiskt.



Ha ha ha ha bästa dansmovesen.



Lika glad som vanligt!



Snyggot i egen hög person.



Oklart som vanligt!

So long


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skyddade ju bara stackars stolpen ifrån Angelica !!

2011-07-24 @ 20:50:51
Postat av: Sara

Kännde först inte igen Marie tänkte vad det var för en "ny" filur :D puss puss

2011-07-25 @ 16:03:59
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Marie: Ja det va ju himla snällt av dig ;)

Sara: Nä hon är lite av en kamelont ;) Puss puss

2011-07-26 @ 19:57:07
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0