Har verkligen problem

Ja det e allvarligt.
Jag har en sjuk fobi för ormar.
Det jag går och grubblar på mest nu i livet e att gå till jobb. Vi har fått in plastormar. Har inte haft det på sju år kanske.
Varje natt innan jag ska jobba så drömmer jag om ormar. Jag vaknar och e helt kallsvettig, gråter och kan knappt andas. Ännu värre e det om nån ska handla en i butiken. När jag ser att dom kommer med en mot kassan så lägger jag benen på ryggen och springer. Kallar på nån annan som får ta kassan sen får dom stå där tills mitt hjärta har hoppat på rätt plats.
Det e sjukt jobbigt. För att inte tala om när man e utomlands. Jag e på helspänn hela tiden.
Va tvungen att få ur mig det....ska jobba hela helgen nämligen :(

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Ja äckliga ormar...men jag hatar spindlar...det kryper i kroppen på mig bara jag tänker på det :S Hoppas ingen köper fler ormar. puss puss

2010-01-12 @ 21:28:13
URL: http://whatsupwithitvanillaface.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Fy för fobier helt enkelt :( Puss puss

2010-01-12 @ 23:00:37
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0