Sliding doors

Har ni tänkt på hur ert liv skulle se ut om ni hade valt en annan väg i livet.
Jag tänker ofta på det.
Om jag hade valt att gå gymnasiet i Lund istället för Landskrona. Då hade jag inte träffat alla underbara människor i Landskrona.
Om jag hade valt att inte praktisera på Br. Då hade jag inte träffat alla härliga människor där. Inte börjat på Ihm och träffat alla sjuka människor där :)
Undra vilka vänner jag hade haft nu och vad jag hade jobbat med???
Man kan ju aldrig få veta. Lite tråkigt tycker jag. Hade varit kul att se :)



Jag e glad för mitt val iaf :)

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Ja hade varit kul att kunnat se men man ångra inte sina val nu när man ser vad man har :D Puss puss

2010-01-01 @ 16:54:35
URL: http://whatsupwithitvanillaface.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja sjukt kul hade det varit att se....jag e också glad över vad jag valde iaf ;) Puss puss

2010-01-01 @ 17:03:33
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0