Bestämt och klart

Att få ihop en fest var lättare sagt än gjort.
Datum är bestämt nu och denna gången ändras det inte!
30 juni blir det av!!!! Skriv upp och boka in!!

Helgen var annars intressant.
Ramlade ner för en stentrappa i ett trapphus, lämnade min väska öppen i cykelkorgen på Stortorget medans jag pinnade iväg, glömde bort att jag hade pommes från Max i väskan så jag cyklade inom Mc på vägen hem. Ja jag cyklade hem.....helt sjukt att jag överlevde den färden. Sist men inte minst så var det en man på Mc Donalds som erbjöd mig 2000 kr för att han skulle få sova hos mig!
Mitt högerben är helt manglat och blått!! Ska aldrig mer dricka....inte innan fredag iaf :)

Sommarens plåga kommer här. Det är ingen plåga än men jag har en liten känsla av att det kommer att bli!



So long


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha låter som en kväll från förr ;) Puss Puss

2012-03-20 @ 04:38:40
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Sara

Kanon har antecknat i kalendern :) Håller med Caroline att det låter som en kväll från förr hahaha. Tror också denna låten kommer spelas flitigt & vad ovanligt att Pittbull är med hehe. Pussar

2012-03-20 @ 07:53:54
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha.. inte dricka?! visst.. puss puss

2012-03-21 @ 11:58:17
Postat av: Josse

Caroline: Ja fast värre ;) Puss puss

Sara: Gött mos!!!! Puss puss

Sofie: Sant...en månad från nu!! Pusssss

2012-03-21 @ 20:09:23
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0