Var det värt det?

Såklart när man ska slappa och vara ledig i dagarna tre blir man sjuk.
Har ett svullet öga och snor som rinner från näsan. Så jävla fräsch.
Patricia blev trött på mitt snorande på jobb. Hon såg även till så att jag inte pillade i ögat!

Idag är första dagen på mycket länge som jag bara ska sitta i soffan och inte göra ett skit.
Har varit mycket stress och flängande hit och dit den senaste tiden men nu jävlar är det ändring på det.

Paus i tre dagar förutom lite kalas och fotbollsmatch. Japp jag ska spela fotboll på söndag.
Kom gärna och kolla :)
Eller inte!!!!

När jag har ätit upp min sushi ( ja det var lite jobbigt att gå in där när man ser ut som ett sprängt skithus) så ska jag slänga in lite bilder från senaste tiden. Har ju missat en del!

Ett smakprov kommer här:






So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0