Mein gott

Gårdagen slutade som det brukar göra när jag och Annika är ute på upptåg.
Började här hemma sen drog vi till Mäster Johans hotell och tittade på Jessicas utställning.
Så jävla coolt. Hon är grymt duktig.

Sen blev det inte helt otippat Hipp.
Träffade en kille som det visade sig att han bor fyra trappor bort. Perfekt.
Gick och la mig halv åtta imorse. Då var jag ganska sleten. Det är jag fortfarande med tanke på att jag gick upp halv ett med en del uppvaknande däremellan.
 
Så snart är det sängen som kallar.
Var världssämst på att ta kort igår.



Blåbärsdrink!



Fint skrivet på toan på på Mäster Johans hotell!

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Blåbärsdrinken såg jäkligt läskande ut :) pussar

2011-09-26 @ 20:39:55
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Den var fantaastisk :) Puss puss

2011-09-27 @ 18:49:06
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0