Hej vad det går

Börjar med att gratulera Caroline och Micke.
Stort grattis till lilla Noah!!!

Gårdagen spenderades på mina båda jobb (Anna, kan man säga så??)
Var helt slut när jag kom hem så det blev inte så mycket med tisdagen.

Nu har jag precis varit på spinning. Jobbigt så in i helvete.
Men det är exakt lika gött efteråt som det är jobbigt.
Så man kan säga att det jämnar ut sig.

Kolla här förresten vad jag har fått av Patricia:



En burk där jag ska lägga alla mina reseminnen.
Började samla på riktigt nu sist.



Fick en biljardboll med mig hem.
Det var det enda som fick plats i min resväska.
Annars samlade vi på oss både korgar, vinpipor, saltkar och tandpetare.
Dom två lapparna är sen de andra två resorna :)

Undras vad som dimper ner härnäst :)

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha så skoj :) puss puss

2011-09-14 @ 22:06:36
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Anna

I plural går det utmärkt :)

Övrigt stöldgods finns kvar i lägenheten!

2011-09-15 @ 22:10:41
Postat av: Caroline

Tack vännen :) Vilken fin burk men i din restakt kommer den vara full på ett kick ;) Puss puss

2011-09-15 @ 22:13:43
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja min samling har börjat ;) Puss puss

Anna: Ville liksom kolla med dig ;)

Caroline: Så lite så.....ja det går nog snabbt!! Puss puss

2011-09-16 @ 21:07:25
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0