Katt eller människa?

Alltså var det någon som såg Outsiders igår?
Det handlade om människor som trodde att dom var antingen katter eller vargar.
En av "katterna" gick runt med kattöron hela tiden, åt med händerna från en tallrik på golvet och slickade sedan rent sina händer.
Pratade med Patricia under tiden vi kollade på det och diskuterade hur sjuka i huvudet dom är.

Så jag skojade till det idag på jobb.
När Patricia kom till jobb satt jag på mitt kontor iklädd dessa:



Behöver jag säga att Patricia bröt ihop.
Jag med för den delen :)

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha gissa om jag skulle velat sitta på er vägg som en fluga och fått ta del av den stunden ;) Pussar!

2011-10-05 @ 22:23:47
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Patricia

Absolut den bästa dagen denna veckan på jobb...nära ett sammanbrott vill jag lova som jag skrattade :D .... fasen Josse du e bara bäst <3

2011-10-06 @ 16:57:51
Postat av: Josse

Sara: Ha ha ha ja det var en syn för gudarna ;) puss puss

Patricia: Jag skulle nog vilja säga bästa dagen på hela året.....typiskt att jag inte tog med svansen! Allt för dig serru ♥

2011-10-06 @ 19:55:10
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0