Fixar-söndag

Började dagen med frukost på Entré med kusin.
Sen var jag på Centralen och hämtade två alkoholiserade vrak. Körde dom till Nämndemansgården :)

Var även en sväng på Burlöv Center med Adelina. Vi var inne på Chilli. Gud vad fina möbler och saker där var.
Hittade en fåtölj som jag ska köpa. Det får bli när vi kommer hem från New York. Ska se vad där blir över från reskassan. Inte för att pengar är ett problem men ändå ;)

Nu har jag rotat ihop skit som ska upp på vinden. Fast det är inte så mycket skit så att jag vill slänga det utan bara vanligt skit.



Fem lådor fick jag ihop.

Sen spikade jag upp nya tavlor och flyttade runt lite här.



Nya tavlor på plats...inte riktigt nöjd men vet inte hur jag ska hänga dom!



Flyttade ljusstakarna och spikade upp en spegel.

Det var ungefär allt jag orkade med denna ikkebakissöndag!

Jag har gjort godis också. Ska visa sen :)

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du är rolig du :)



Du kan ju alltid testa att sätta den lilla tavlan ovanför den stora :)

Pussar!

2011-10-17 @ 08:15:46
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Jag gör mitt bästa ;)

Jag funderar och funderar!! Puss puss

2011-10-17 @ 19:53:29
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0