Är det en utmaning?

Jag har fått en utmaning av Sara.
Så jag får la göra den då ;)

Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig....drar jag ut hårstrån som har fastnat mellan skinkorna och sjunger Someone like you med Adele
2. Jag går aldrig hemifrån utan…mig själv

3. Min blogg heter som den gör för att...låten med Justin Timberlake var min och en annans låt. Plus att jag gillar ordspråket. Stämmer så himla bra :)

4. Om jag vågade skulle jag…bli lite modigare
5. Om tio år kommer jag att…leva kvar i min lilla bubbla, dra runt med Patricia på Alanyas gator och ha ångest för att jag snart kommer fylla 40 :S

Alles för mig.
Alla utom Josy som jag vet läser min blogg har redan blivit utmanande så jag säger som såhär:
Josy, din tur!

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0