En utmaning

Kl 08.00 började Vasaloppet imorse. Då började även vårt spinningpass.
Kl 11.51 slutade det. 3 timmar och 51 minuter aktiv spinning.
Svetten rann, man drack vatten pch blåbärssoppa och tryckte bananer och proteinbarer.
Innan vi började så tänkte jag att jag var nöjd om jag orkade hälften och sen bara cyklade med i lugnt tempo.
Men ikke. Jag orkade hela. Efter två timmar började det kännas lite. Men det var bara till att bita ihop.
Aldrig har jag varit så intresserad av Vasaloppet som jag var imorse.
Körde rakt hem och duschade och sen la jag mig och vilade i två timmar.
Nu är jag lite mör i kroppen men det känns ändå bra.
Tycker jag är förtjänt av en pizza ikväll.
Vad tycker ni???
So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är skitduktig och är välförtjänt av allt pix :) Puss puss

2011-03-06 @ 18:00:00
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Tack så mycket <3 puss puss

2011-03-06 @ 18:09:28
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0