Ledighetens bravader

Det var ju ett tag sen man satt här.
Vad har hänt denna helgen då?
Vi kör en liten genomgång:

Torsdag:
Jag och Adelina var ute och gick i det fina vädret.
Gick inom hennes syrra och fru där vi blev bjudna på öl och snackade lite skit.
Sen blev det dejt på kvällen.

Fredag:
Jobbade fram till två.
Mötte upp Adelina i Rönneholmsparken och käkade lunch.
På kvällen körde jag hem till mamma och pappa och tittade på fotbollen.

Lördag:
Gick upp tidigt för att springa



Det var ganska varmt ute.
Jobbade hela dagen sen blev det utgång med Adelina.



Det där med Bag in box verkade lite lurigt.
Först gick vi på bögklubb.
Det var sjukt roligt och jag kommer lätt gå dit fler gånger.



En bild blev det.
Vi traskade vidare mot Hipp där Adelinas syrra fyllde oss.
När jag kände mig slut som människa mötte jag upp min dejt sen blev det hemfärd.
Vaknade i söndags med en aningens huvudvärk.
Vid tre snåret fick jag göra en walk of shame. Klänningen på och pumpsen under armen smög jag in i taxin med hopp om att ingen såg mig.
Sen blev det överraskningsmiddag för söta Sara som fyllde år.
Mötte upp lilla familjen i Borstahusen och käkade.
Till slut blev det BB final hemma hos Patricia.
Hejade ju på Martin :(

Måndag:
Dagen började med en promenad i det fina vädret. Främst för att hitta min cykel som jag glömde kvar i stan i lördags.
Sen fixade jag det sista med presenterna innan jag körde till Landskrona för namngivning för lilla Ida.



Såhär såg min present ut.



Marie hjälpte mig göra ett körkort till henne eftersom det var det som hon skulle få i present.
Namngivningen gick bra förutom att Ida började skrika när jag skulle hålla henne :(
Det blev inga catfight heller. Med andra ord så lever jag.

Det var alles. Väntar in åskan nu!

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är världens bästa pix...vi vet knappt vad vi ska säga. Jb blev helt rörd när han först läste kortet & sen när han läste det högt jag bara what???? hahaha du är underbar & jag är glad att Ida har dig ja vi med ;) puss puss VI ÄLSKAR DIG <3<3<3

2011-06-06 @ 21:18:40
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Äsch det va ju det lilla!!!! Jag är glad att jag har er också <3 pusssssssssssssssssssss

2011-06-06 @ 21:24:22
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Piff

Du är inte bara världens bästa Pix, du är världens bästa Puff och Tjorven också<3

2011-06-07 @ 18:27:23
Postat av: Josse

Piff: Du är ju världens bästa Piff ♥

2011-06-07 @ 19:25:26
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0