Weekend

Jaha vad händer här då?
Huvudet upp och fötterna ner.

Har varit på lite rundresa på sistone.
I torsdags körde jag till Svedala och hälsade på Josy och Jakob.
God mat och fantastiskt sällskap. Lite trist när Josse åt marängsviss och jag fick sitta och titta på.
Försöker ju hålla igen. Det gick. Jag åt inget :)

Igår belv det julafton hos Berglund.
Åt lite lite mat och INGET godis. Hann även med att träna innan jag åkte dit.

Idag har jag jobbat och precis kommit hem från teater.
Fick följa med mamma och titta på Spamalot.
Trodde det va världens skit men fy fan vad jag skrattade.
Riktigt roligt....har ni chansen att se den så ta den för fan. Ni kommer inte att ångra er!



Johan Glans va briljant. Hipp Hipp gänget och Kim Sulocki gick inte av för hackor heller :)

So long


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kim, gamla trekronor grabben haha! Puss Puss

2011-01-16 @ 05:18:53
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Josse

Caroline: Ja exakt han :) Hade ju nästan glömt bort han!! Puss puss

2011-01-16 @ 10:57:28
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0