Ledig dag = shopping

Vaknade halv åtta av mig själv. Kul tänkte jag men vid halv nio hade jag somnat om.
Vaknade vid elva igen och låg och drog mig ett tag innan jag steg upp.
Hade hunnit med att gråta två gånger i sömnen.
En gång va det en häst som hoppade över ett hinder men som föll så illa att den va tvungen att avlivas.
Den andra gången va jag, Tessan och Antwone i en outletstad i Usa någonstans. Man fick åka taxi mellan affärerna och när vi åkte taxin så åkte man längst med havet och så såg jag en JÄTTEorm som simmade vid sidan av bilen. Nu när jag tänker på det så va det nog mer en spermie för den hade jättestort huvud. Jag blev rädd iaf!

Nu har jag varit på en liten shoppingtur.



En blå skjorta som jag tänkte ha ikväll. Va ju därför jag va ute på shopping. För att hitta något till ikväll.
Sen att det råkade följa med lite andra saker hem kan ju faktiskt inte jag hjälpa.



Svart kavaj. Har varit på jakt efter en ett bra tag.



En jättefin sommarklänning.
Den här blå med små små prickar.
Kolla här:



Blev väldigt nöjd med min lilla shoppingrunda!

Nu ska jag ha en liten vilopaus!

So long


Kommentarer
Postat av: cecilia tipsar

hahahahaha du är för jävla go, det vet du va?

2011-01-25 @ 12:45:24
URL: http://ceciliatipsar.blogg.se/
Postat av: Josse

Cicci: Ha ha ha man tackar :)

2011-01-25 @ 19:06:13
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0