Helgen kommer och går

Gårdagen spenderades i Landskrona där det bjöds på mat.
Grillat är godast hos Johansson/ Bergström!

Bilen kapejsade när jag körde hem. Fick köra i 70 från Lödde till Malmö.
Fyllde på 4 liter olja idag och nu är den som ny :)

Fick med mig syster på spinning i morse. Hon höll på att dö.
Tror inte hon kommer kunna gå imorgon!
Tradit för henne.
Åkte på att jobba idag också.
Fyra timmar blev det.

Nu ska jag göra mig iordning för Hollywoodfruar fest.
Ska lägga på min bredaste och skränigaste skånska och imponera på Vänersborgsbrudarna med min Anna Anka röst! Tror dom kommer gilla mig faktiskt :)

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du är för rolig :) Hoppas Tessan följer med igen & du får säga till far din att det är dags för ny bil...kan ju inte lita på den gamle saken längre. Puss puss

2011-02-20 @ 09:25:02
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Tror hon fick nog faktiskt :) Jag har tjatat på han men han fattar inte!!! Puss puss

2011-02-20 @ 19:20:47
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0