Det ringer i mina öron

Hamnade på ett spinningpass på gymmet i Lödde. De hade tryckt in 11 spinningcyklar i vad som kändes som ett gammalt lunchrum. Ingen AC och en liten stereo med musik.
Jag vill ju höra hög musik när jag spinner.
Efter 10 minuter gick brandlarmet och vi fick utrymma.
Sen kom vi igång igen.
Instruktören spelade Paid my dues med Anastacia så där vägde hon upp passet lite.
Det är ju liksom min låt :)
Nu ska jag packa om min resväska.
Sticker ju iväg till Berlin imorgon.
Har redan bestämt att vi ska äta korv och dricka öl på Kastrup!
So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Trevlig resa! Puss Puss

2011-02-25 @ 03:36:48
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Sofie

korv & öl på kastrup är liksom ett måste...:) take it easy... puss puss

2011-02-25 @ 08:25:53
Postat av: Sara

Ha så skoj & gå nu bananas :) puss puss

2011-02-25 @ 10:07:45
URL: http://minibyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0