Synkade??

Min och Adelinas telefon kommer inte överrens. Dom hittar liksom på egna sms och hittar på egna ord.
Det har hänt två gånger nu. Ni ska själv få se:

Adelina skickar:

-Att ragga på krogen är som att öppna en chokladask och upptäcka att alla godbitar redan är tagna och att det enda som återstår är några spritfyllda äckel i hörnen!

Jag fick:

-Nullörnen

Då undrar vi ju vad som hände där och vad fan är nullörnen?

Igår hände det igen!

Adelina skickar:

-Klart du orkar!! Skriv till honom och fråga rakt ut om ni ska ligga idag. Kommer du hem till mig eller ska jag komma bort till dig så att vi kan få till det där ligget ;)

Jag fick:

-Kommer du hem till mig eller ska jag komma bort till dig så att vi kan fättar imorgonbitti. I will fix. Du, jag kom på att jag hade glömt en jag hade legat med. Kram :S

Asså va fan!!!
Så kan ju inte telefonen hålla på. Hitta på egna meddelande. Livsfarligt ju :S




Partypatrullen är ute på äventyr.

Men allvarligt, har ni varit med om samma med era telefoner????

So long


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA! Farligt men ganska roligt...man hade lätt legat dubbel om man fått vissa av de smsen ;) Puss Puss

2011-12-11 @ 21:57:21
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha! Håller med Carro ;) Pussar!

2011-12-12 @ 08:56:38
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Caroline: Sjukt roligt...vi har skrattat så vi har kissat på oss nästan.....men farligt också ja :) Puss puss

Sara: Helt sjukt!!! Puss puss

2011-12-12 @ 20:04:41
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0