Hela veckan lång

Jag har nog aldrig i hela mitt liv spenderat så mycket tid på Malmöfestivalen som jag har gjort detta året.
I tisdags blev det bio med Caroline, Patricia och Elin. Vi såg Bridesmaids och den var exakt lika rolig som förra gången jag såg den. Verkade som att alla gillade den.
Sen blev det festivalen med Adelina, hennes syrra och hennes fru.
Orup stod på schemat.

I onsdags kom Tessan, Antwone och Josh in för då var det Saade som stod på scenen.



Har nog aldrig sett så många barn på samma ett och samma ställe.
September spelade lite senare men vi lyssnade bara på tre låtar.
Min sjukgymnast hade provocerat min axel så den var åt helvete.

Igår var det Rix Fm Festival. Döm om min förvåning när dom sa att Danny skulle komma. Det har dom liksom inte sagt något om.



Pax pax pax han är min :)

Mohombi uppträdde också. Det var ett jävla drag på han.



Bra bra mycket bra :)

Sen får vi ju inte glömma Chris Medina. Han var också duktig.

Man kan säga att det har åkt ner en och annan langos också.
Efter semestern är det jag som är på gymmet varje dag :)

Nu ska jag till Center Syd med Patricia, Sara, Ida, Sofie och kanske Tessan.
Lite shopping är ju aldrig fel ;)

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej exakt shopping we like :) Ida har tydligen sagt att hon får sätta sprätt på mamma & pappas visa kort ;) ses sen puss puss

2011-08-26 @ 10:29:11
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ha ha ha jag hon ska lära sig i tid ;) Puss puss

2011-08-26 @ 11:12:39
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0