Anger management

Såhär är det.
Jag är singel, och jag trivs jävligt bra med det.
Jag vill inte ha någon kille. Inte just nu och kanske inte senare heller.
Har antingen träffat rövhål eller killar som har tjej (rövhål alltså) och det kan jag klara mig utan.
För mig går inte livet ut på att träffa en kille och skaffa familj och hela kitet. För mig går livet ut på att ha roligt och leva mitt liv. Mitt alldeles egna liv som jag själv bestämmer hur det ska vara, vad jag ska göra och hur jag ska göra det.
Träffar jag någon så lovar jag att berätta det. Det handlar inte om "när man minst anar det" som alla säger. Det handlar om när det är rätt. 100 % rätt ska det vara annars kan det vara.

Jag lever hellre ensam och lycklig än i ett halvtaskigt förhållande bara för att.
Klarar mig utan barn också. Vänners barn och syskons barn räcker gott och väl för mig.
Tänker inte sätta ett barn till världen som inte får samma uppväxt som jag har haft.
Barn förtjänar bättre och jag förstår inte de som skaffar barn för att rädda sitt förhållande. Det funkar inte.
Det är bara jävligt orättvist mot barnet.



Jag är inte arg på någon och det är inte något speciellt som har hänt.
Vill bara berätta hur jag känner.

So long



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja verkligen tragiskt att se när folk försöker lappa ihop sina förhållande med ett barn. Barn förtjänar det bästa. Vi älskar dig precis som du är för du är ju världens bästa <3 & du får låna Ida precis när du vill ;) hehe! Puss puss

2011-08-09 @ 17:38:21
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josy

Så sant som d va sagt! :)

2011-08-09 @ 19:51:28
Postat av: Caroline

Tycker att du har helt rätt inställning men visst önskar jag att du skulle träffa någon som känns 100% rätt för det förtjänar du! Tills dess, lev livet fullt ut och ta vara på varje dag + de du har nära :) Puss Puss

2011-08-09 @ 19:56:39
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Sofie

Helt rätt!!!! Så fantastiskt tråkigt att höra sånt hela tiden & att allt måste handla om barn eller killar... Finns ngt som heter eget liv.. I'm with you! Puss puss

2011-08-09 @ 21:15:17
Postat av: anna

WORD!

2011-08-09 @ 23:02:59
Postat av: Therese

kunde inte sagt det bättre själv! :)

2011-08-10 @ 10:21:54
Postat av: Josse

Sara: Får jag ett barnsug så kommer jag och kidnappar Ida :) Puss puss

Josy: Ja ellre hur :) Pussss

Caroline: Tack så mycket kära du! Tycker också jag förtjänar det ;) Puss puss

Sofie: Yes sant så sant!!! Puss puss

Anna: Där fick jag till det :)

Therese: Kunde du säkert :)

2011-08-10 @ 19:49:36
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0