Några öl blev......

Ja jag kan ju inte stoppa där liksom.
Kaffedrinkar och shots och lite andra drinkar slank ner.

Började på Drumbar och slutade på Koi.



Patrica, Elin och Mateusz på ett litet hörn.



Jag och Therese!



Therese och Sara lekte Al Bundy inne på Koi.



Partyeliten som stannade kvar sist + Gustav som tog bilden och Sara som härjade på dansgolvet!

Mest synd var det nog om Gustav som missade sista tåget till Helsingborg och fick ta tåget över till Köpenhamn sen upp till Helsingör och sen båten över till Hbg.

Kan ju säga att jag är glad att jag bor i Malmö!

Har precis varit ute och gått milen. Så jävla skönt väder.
Nu blir det att börja göra sig iordning igen.

Ska tydligen vara i Landskrona innan sex :S

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0