Fredagens bröllop

Berglund sov ju över här i torsdags.
Sen jävlar körde vi igång.
Fix och bröllop, fest och grillning och till slut Lilla torg.
Slutade med att jag somnade under diskmaskinen. En bedrift man ska hinna med innan man dör tydligen :)
Här kommer bilder i alla fall!



Love och Jo



Familjen



Jag och Berglund ♥



Fint!



Så himla fina.



Alla som var med!



Korkade upp findrickat.







Fick låna Jockes motorcykel.



Skulle pröva på att göra ett Dirty Dancing hopp.
Det gick sådär!



Sniigt!



Lagom nyktra.



På en soffa på Rosen



Så tjusig!



Så packad!

Det var nog allt.
Behöver jag säga att allt var himla fint.
Kommer sakna Berglund och familjen.
Man vet ju vart man ska åka på sin semester nästa år :)

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket fint & jag förstår att du kommer sakna dem...men så vips så är dem hemma igen :) Puss puss

2011-04-27 @ 08:11:44
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja det går snabbt...ska ju åka dit och hälsa på dom också! Puss puss

2011-04-27 @ 20:10:31
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0