Nya vuxenpoäng

Jag gör ett nytt försök med mina Beatlespoäng.
Hoppas Blogg.se är på bättre humör idag så man kan lägga upp bilder.



Här är jag och moster i ett berg av resväskor och gitarrfodral.
I byggnaden bakom gick John och Paul i skolan!




Vem har liksom inte hört talas om Penny Lane???
Det va där det hände :)



Turistbild utanför John Lennons hus som han bodde i med sin moster och hennes man.
Hans mamma lämnade bort han när han va liten men hans mamma bodde rakt över vägen så vid grinden där jag står brukade han stå och titta efter henne.



Detta är Pauls gamla hem.
Tjusig häck :)



Strawberry filed.
Det är en låt och nu fattar man vad den handlar om.
Inte för att jag har hört den nån gång men om jag hade gjort det och missuppfattat den så vet jag nu :)



John Lennon utanför klubben där de brukade spela.
Mamma skulle ta bild på oss och höll kamerna upp och ner och när hon väl fick rätt på kamerna kom Siv in i bilden och ställde sig rakt framför oss och började fota ner på gatan. Hon vet inte riktigt vad zoom är utan använder sig av sina armar :)

Det va allt med Beatles för denna gången.
På återseende!

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0