Utmanad

Liza utmanade mig i något så jag får väl ställa upp :)

4 tv-program jag ser:

 

Idol

Lyxfällan

Paradise Hotel

Cougar Town

 

4 saker jag gjorde igår:


Va på After Work

Åt Korv Stroganoff

Jobbade

Tittade på teve

 

4 saker jag längtar efter:

 

Julafton
Nyårsafton som antagligen kommer att spenderas i Berlin

När mamma kommer hem från New York

Helgen 

 

4 saker på önskelistan:

 

Pengar

Presentkort på Ikea

Omtapetsering i hallen och halvan

Bröstförminskning

 

4 saker jag avskyr:

 

Ormar
Folk som smaskar

Självupptagna personer

Räkningar

 

4 personer jag utmanar:

Sara
Caroline
Sofie
Josy

So long


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hehe, ja det var ju på tiden ;)

puss puss

2010-11-15 @ 23:23:10
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0