Thank god it´s friday

På fredagen i NY åkte vi till Woodbury Common outlet.
Ett ställe med 220 olika märkesaffärer. Vi tog bussen dit.
Jag och Sandra satt längst fram eftersom jag har en tendens till att bli åksjuk.
Så chauffören började prata med oss och sa att jag skulle va beredd med kameran helt plötsligt. Så där satt jag och väntade, när vi körde upp från en tunnel och fick se hela Manhattan från andra sidan floden.





Vi va där innan dom öppnade...för säkerhets skull liksom :S
Mamma och Siv va laddade :)



Jag och Sandra väntade på en bänk tills dom öppnade.



Vi fick ta en paus kan man säga....och här va vi inte färdiga med shoppandet :)



Jag hade babianarmar.....



Vi fikade på världens godaste kanelbulle från Cinnabon!



När vi kom tillbaka till stan så handlade vi mat på Dannys och köpte öl i brun påse och sen tog vi med oss det till Times Square och åt och drack!



Såhär mysigt va det :)



Såhär trevlig utsikt hade vi....

Det va fredagen också, eller inte riktigt!
När vi gick tillbaka till hotellet stod dom här vrålåken utanför grannhotellet!







Gumball hade kommit till stan :)

So long

 


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv: Tack så mycket! Jag gillar dig också! :)



Fy fasen vad nice med all de shoppingen. Jag vill också!!



puss o gonatt!

2010-05-13 @ 00:01:03
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ser trevligt ut med alla påsar, kanske får man se innehållet en dag?! ;) Åh, Danny's...så goda bagels dom hade för att inte tala om deras scrambled eggs och bacon :D P&K

2010-05-13 @ 05:37:12
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Catty

ohh vad jag saknar NYC :( Ihh du shoppade också på Aldo! Blev det några gladiatorsandaler där kanske? De hade ju huuur många fina som helst :)

2010-05-13 @ 08:20:07
URL: http://catty.se
Postat av: sara

Haha vilka armar du fick av alla påsarna ;) ni ser ut att ha haft det väldigt nice :) puss puss

2010-05-13 @ 09:06:51
URL: http://whatsupwithitvanillaface.blogg.se/
Postat av: Josse

Liza: Ja det va sjukt nice...får nog ha ett litet uppehåll nu ;) Puss puss

Caroline: Ja det kanske man får...fast inte allt. Det hade tagit 100 år :) Ja Dannys åt vi på varje dag...frukost och middag. Bagel varje morgon, smakade dödsgott!!! Puss och kram

Catty: Ja två sandaler...dom finns i ett inlägg från i tisdags tror jag :) Du får kolla in dom ;)

Sara: Ja eller hur...fy fan va tungt det va :) Puss puss

2010-05-13 @ 22:27:29
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0