Tradigt att sitta inomhus

Fy fan va skönt väder det har varit idag.
Marie mejlade på jobb och frågade om vi skulle käka falafel ute i solen. Jag va ju inte sen att hänga på även om jag hade mat med mig! Det va dajligt att sitta och löka i solen.
Efter jobb cyklade jag som ett skott genom stan till Mobilia för att jobba där. Jag och Madde slet som djur och vi lyckades med konsten att registrera flest Br-club medlemmar i hela Sverige :)


Hoppas det blir sol imorgon igen. Eller ja det kan ju kvitta. Ska jobba likadant imorgon som jag har gjort idag.

Nu ska jag kolla ålarensen på Lyxfällan. Hon verkar ju helt tappad.
Måste läsa lite också innan sängen kallar kl tio :)

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0