Snart e det dags

Innan jag hann somna igår så ringde Tessan. Vi va tvungna att åka in till sjukhuset.
Jag fick sitta utanför med Antwone sovandes i bilen ifall dom blev hemskickade igen.
Så där satt jag i en timme och väntade. Vid halv tre ringde Tessan och sa att jag kunde köra hem.
Ja så jag gjorde det. Åkte hem till Tessan och Jason och la mig och skulle sova. Hann väl typ sova en timme sen ringde Tessan och sa att jag fick komma och hämta dom igen. Det va bara förvärkar.
Så nu går hon där hemma och har ont stackaren. 20 minuter mellan sammandragningarna.

Bra att jag ska köra och hämta mamma och pappa sen så hon inte kommer nånstans. VI får väl se hur det går.

Nu måste jag vila lite till faktiskt. Liiite trött bara.

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Lillebror ville vänta tills mormor & morfar kom hem ju :) Puss puss

2010-03-03 @ 11:51:02
Postat av: Josse

Sara: Ja det verkar ju inte bättre ;) Puss puss

2010-03-03 @ 12:45:32
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0