Lördagen

Så kom lördagen.
Lite bilder på det???



Tjusig tårta fick jag av Therese :)



Prins korv...lite internt :)



Lisa, Sofie och Therese.



Synd att säga att jag va lessen



Cicci och Jessica



De lånade min kamera.



Sofie sprayade sitt hår lite.



Annie, Sofie och jag



Sofie blev lite varm och gick bananas



Kolla vad katten hade släpat in...



Jag, Marie och Madde



Jag och Therese



Annie va het..



Sofie håller utkik



Annie gör en Linda Bengtzing



Ja ja men, titta va jag hitta på scenen!



Adelina och Mia-Linn :)

Tjohoo va roligt det va!
Nu ska jag gå och lägga mig.
Inte ens Argentinarna kan hålla mig vaken :(

So long


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser ut som om ni hade en sjukt trevlig kväll! Synd jag inte kunde joina :( Puss puss

2010-06-23 @ 03:43:18
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Josse

Caroline: Ja väldigt trevligt...kommer fler gånger ;) Pusss

2010-06-23 @ 18:33:31
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0