Diplomering

Här kommer lite bilder från i fredags när vi firade lite!



Fin skumpan kom fram



Adelina va glad i hågen



Marie fick diplom



Och jag fick mitt :D



Tjusiga damer



Berglund firade också sin examen!



Tessan va min +1



Me and Marie



Marie hade lite problem med att hålla sig på bänken



Marie fick en smaklös Mohjito



Ha ha ha ha



Förvånade



Vår lärare kom och bjöd på shots :)



Heliumballonger is the shit



Ha ha ha ha



Emelie höll på att kissa på sig så hon fick gå och sätta sig vid ett annat bord :)



Linda, Sandra och hennes kille va också med.



Veronika messade med Gunnar eller nån ;)

Det va allt för fredagen, snart kommer lördagen men jag måste han en liten paus :)

So long



Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh Moet, give me ;) Puss puss

2010-06-22 @ 19:04:22
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Josse

Caroline: Svingod och kall....puss

2010-06-22 @ 19:48:17
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0