Sälle i kväll

Sofie e här nu :)
Det blir pyjamasparty lite senare. Eller vi hoppade i pyjamasen direkt när vi klev innanför dörren. Gjorde sallad till ett helt kompani. Så nu har vi båda lunch imorgon också.
Har mest pluggat hela dagen. Hann med en runda till gymmet också.
Jag har blivit så himla flitig där. Innan tyckte jag att jag va duktig när jag hade varit där en gång i veckan. Nu måste jag va där minst tre. Annars får jag dubbelhaka :P



Jag har köpt nya högtalare till min data.
Så nu kan jag skicka dom här åt pipsvängen.



Jason ville visst ha dom. Så han ska med glädje få dom...

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Det var på tiden ;) Puss puss

2010-02-02 @ 21:09:31
URL: http://whatsupwithitvanillaface.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara: Ja eller hur ;) puss puss

2010-02-02 @ 21:38:05
Postat av: LaLizita

FINALLY! :) Party!

2010-02-02 @ 21:47:01
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Liza: Ja håller med. Snart dags för fest tycker jag :)

2010-02-02 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0