All night long

Igår va det ju fest hemma hos Denniz korvar :)
Det va sjuuuuukt jobbigt att gå dom 300 meterna hemma från mig till han i pumps och snö/is slask.



Marie och Isabella



Jag runt bordet



Denniz blev himla glad för sin present



Jerry Williams uppträde



Hittade Adelina i kön på Hipp :)



Marie hade roligt :)



Linn som vi har döpt om till Mia va också med...



Marie och Adelina på dansgolvet



Ha ha ha...snyggo :)



Hmmmmm :P



Ha ha ha ha



Oklart....



Dags att gå hem :)



Men innan vi gick hem skulle vi upp på det högsta snöberget på hela Stortorget.



Det gick sådär i pumps och klänning :S

Jag måste fixa nån form av mat. Har liksom inget här hemma.

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Var är Bodyn pix????? ;) Puss puss

2010-02-14 @ 20:27:15
URL: http://whatsupwithitvanillaface.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Den ska jag ha på mig på lördag :) Puss puss

2010-02-14 @ 20:35:14
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0