För säkerhetsskull

Gör som jag gör varje lördag...rakar benen! Man vet ju liksom aldrig var man hamnar!

Igår va jag, Therese och Patricia i Köpenhamn.
Va i NY butiken på Ströget sen blev det en runda på Hard rock cafe....eller Hard Core cafe som vissa kallade det. Iaf så va det happy hour, ingen va gladare än vi :)
Sen blev det Tivoli. Therese kompis kom så vi fick gå i Vip kön. Grymt skönt att slippa den kön. Medina skulle uppträda så där va en del folk.
Bilder kommer en annan dag.
Nu har jag fullt upp med att va ledig ända tills måndag!

So long


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Njut av ledigheten! Och va det nödvändigt att raka benen, eller gjorde du det i onödan?! :)

2010-08-15 @ 00:37:48
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josse

Liza: Tack så mycket....det blev i onödan ju eftersom jag inte gick ut :( Puss puss

2010-08-15 @ 19:40:01
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0