Finbesök

Mamma och pappa svängde förbi innan. Har lämnat lite saker där som jag aldrig orkar ta med mig hem.
Så nu va dom väl trötta på mig och körde hit sakerna istället.



Ny lampa som jag köpte för ett tag sen.
Min andre lampa jag hade innan slutade fungera.

Sen kom dom med en tvättkorg som jag fick i julklapp också. Får väl sätta ihop den med.
Pappa mätte och hade sig i badrummet. Så snart ska där sättas upp ett skåp och en ny duschslang.

Jag skickade med dom mina högtalare. Så nu e här lite tomt.



Nu ska jag trycka i mig morötter och guakamole.
Senare ikväll väntar popcorn och dippa :)
Håller även på att läsa om rörelsekapital....så spännande!

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Snyggt :) puss puss

2010-04-04 @ 17:29:17
URL: http://whatsupwithitvanillaface.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Tack tack...puss puss

2010-04-04 @ 20:47:26
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0