Underbart


Mitt lilla huvud gör så himla ont.
Blev efterfest här igår efter bowlingen....till fem!
Tror inte mina grannar gillar mig, men det ligger en Moore tidning på mitt bord....oklart hur den hamnade här :)
Iaf så slapp jag jobba idag...va på väg dit på min cykel men Micke ringde och sa att jag kunde cykla hem igen om jag ville....OM jag ville det :)
Där e en snygg som flyttar in i min trapp nu....jag ska nog gå ner och bjuda på hemlagade bullar...då måste jag baka, jobbigt, jag bjuder han på en öl istället :)

Nu ska jag avlida vidare på soffan :)
So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Bjud på popcorn ;) Puss puss ps synd du inte kom ocj joinade oss på Tgif :)

2009-09-12 @ 17:37:33
Postat av: Josse

Sara: Ja det kan jag göra...i bara mässingen :) Ja nu e jag ju hungrig....typiskt!!! Puss puss

2009-09-12 @ 18:07:16
URL: http://www,jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0