Tankarna rensade

Fy fan vad jag e trött nu...funderar allvarligt på att gå och lägga mig.
Har suttit i skolan från kl nio till fem. Kom hem och gick ut och motionerade i en timme. Behövde lite frisk luft!
Handlade lite mat och en behå!



Bra att ha om man som jag oftast går ut i tubtoppsklänningar.
Ett tips till alla e att alla behåar kostar 99 kr på KappAhl!
Återstår bara att se om den passar. C e inte riktigt min storlek :)

Igår hade vi världens bästa föreläsning..
Får ni någonsin chansen att lyssna på Barbro Fällman så ta den. Den va värd varenda minut.
Riktigt grym...alla i klassen satt som ljus :)



So long


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Haha, ja tänkte på att skriva att den bhn såg något liten ut för dig.. ;) men sen sa du ju det själv :)



Barbro e bäst :)



puss

2009-09-17 @ 20:52:19
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josse

Liza:Asså lägg av...det ska gå ;)

Ja hon va grym...helt sjukt :)

Puss

2009-09-17 @ 20:56:41
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0