Slumrade till

Jag va helt slut i skolan....inte bra att tänka så mycket.
Körde hem kl två och somnade på soffan i två timmar. Va ju tänkt att jag skulle på spinning men jag hoppar det idag. Käkar sushi med Marie istället.
Imorgon sticker jag till Götet. Kusinligan ska visa var skåpet ska stå.



Hela ligan. Tessan ska inte med och tomten i mitten vet jag inte vem det e :)
Fy fan vad vi ska ha roligt...party party!!!

( E det bara jag som inte kan se nytillkomna objekt när man loggar in i bloggen...skitstörigt)

So long


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kan inte heller se dom. Skit störigt när de jämt ska vara inne och mecka på våra bloggar :( Kram

2009-09-03 @ 17:36:17
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Josse

Caroline: Ja faktiskt....rätt så irriterande :( Kram

2009-09-03 @ 17:55:30
URL: http://www,jirre.webblogg.se/
Postat av: Sara

Samma shit för mig också :( Puss puss

2009-09-03 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0