Mer död än levande

Igår hade ju vi tenta....den gick nog bra.
Sen skulle vi gå och dricka lite öl.
Asså lite öl vet jag nog inte vad det e för nåt.
Det blev en öl på Koi, Delade en flaska vin med Lisa och Marie, drack två öl till på Moosehead, stack hem till kusin och drack lite mer öl. Nu e klockan åtta ungefär och då hade jag börjat halv tolv. Och ingen mat sen lunchen. Min kusin beskrev mig som nattklubbsfull när jag kom hem där. Tyckte jag skulle va projektledare för deras tapetsering men jag va nog mest ivägen. Drack öl gjorde jag iaf.
Cyklade tillbaka till Lilla torg. Träffade knas på Mello. Åkte till Prins Bernard. Fortfarande utan mat.
Hade en mycket trevlig taxitur hem. Vet knappt hur jag kom hem. Cyklen fick jag leta efter imorse. Den låg mitt på Lilla torg :)
Ska även tillägga att jag har jobbat idag. Och kräkits på toan :)

Så nu ska jag in i duschen och iväg på nästa fest....sådär sugen på alkohol just nu faktiskt.

So long

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du glömde nämna att du träffade på Jessica juu :)

2009-05-12 @ 23:20:36
Postat av: Josse

Cicci: Ja det hade jag ju glömt...Therese berättade det för mig :)

2009-05-13 @ 15:36:42
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0