Går inte ihop...

Jävla skitskatter. Jag får fan inte rätt på dom.
Marie slet sig i håret när hon skulle förklara för mig. Lite bättre blev det men mycket jag inte fattar av det fortfarande.
Men men...bara till att fortsätta på det imorgon :(
Jobbade innan också. Upptäckte att jag hade kollat fel på mina helger. Så jag ska jobba på lördagen när jag ska ha min fest OCH så ska jag jobba på min födelsedag :(
This håller inte...det får vi styra upp :)
Nu e det Greys:)



Till alla tjejer:
Största tecknet på att er kille e otrogen e att han aldrig e hemma.
Jag har kollat på Oprah :)

Och idag fyller Love 2 år :)
Stort grattis.....

So long

Kommentarer
Postat av: Sofie

de va ju tur att Oprah sa de för tycker inte alls att tjejerna borde räkna ut de själv..;) puss puss

2009-05-06 @ 22:05:20
Postat av: Josse

Sofie: Exakt...vissa e väl smartare än andra :) Puss puss

2009-05-07 @ 10:16:38
URL: http://www.jirre.webblogg.se.
Postat av: Josy

haha eller jobbar han bara mycket! :)

2009-05-07 @ 11:31:18
Postat av: Josse

Josy: Jadet kan ju va det också ;)

2009-05-07 @ 12:26:12
URL: http://www.jirre.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0