Usch....

Läste precis Sydsvenskan och upptäckte att jag hade sett en död man idag.
Va en trafikolycka när jag körde till Kastrup fast i andra vägfältet då. Vägen va helt avstängd. Där va en bli i diket, två polisbilar och en bärgningsbil. Och så stod där en bår som va övertäckt....man såg ju att nån låg därunder.
Och nu så läste jag att det va nån som hade gått på motorvägen och blivit påkörd och dött.
Men jag fattar fortfarande inte var dom fick båren ifrån för där va ingen ambulans.......

So long

Kommentarer
Postat av: SnyggeMarie

nä det kan man ju undra... man kan ju oxå undra varför man är ute o promenerar på motorvägen...:O

2009-03-04 @ 18:30:09
Postat av: Josse

SnyggeMarie: Ja det kan man ju verkligen undra....många frågetecken kring detta dödsfall....

2009-03-04 @ 18:38:55
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0