Kära nån :)

Igår va det haj life i kageburken :)
Började med att mata katten i Lödde :)
Sen körde jag till Malmö....jag och Hanna bytte tydligen presenter. Fast jag har inte fyllt år. Men jag fick mina efterlängtade flamingos örhänge :) Och en bok om skor. Jag blev dö glad :)
Vi vandrade bort till Robban som typ bor granne med Hanna i Västra Hamnen. Efter lite oklara diskussioner så gick vi till Twisted Torso. Det skulle va nåt nytt där igår. Typ 65+ eller nåt. Jag skojar inte om jag va yngst på stället asså. Jag säger bara en sak. Hellre unga fulla människor än gamla.
Jag, Hanna, Martin och Johan åkte till Koi istället. Där blev det ett jävla liv på Hanna i kön :) Va tydligen fullt men efter lite snack så kom vi in :) Tydligen så va det snack om att jag skulle ligga i trappan men det blev inte så :P
Vid halv tre så begav sig jag och Hanna hemåt. Jag körde henne hem och sen skulle jag hämta Therese och hennes arbetskamrater på Stortorget kl 3 utanför Sibylla. Ja där stod jag och väntade i 40 minuter. Tror ni jag frös eller???
Men jag fick lite hångelsällskap så det gick ganska snabbt ändå ;)
Till slut hoppade jag in i bilen igen och satte på värmen på allra högsta. Körde till Slagt för att kolla om dom va där, körde tillbaka till Stortorget och kollade men där va fortfarande ingen så då körde jag hem.
Gick ut och kollade till katten som hade manligt besök av Sune :) Ja det va ju lördagnatt :)
Det va min kväll :)
Och idag ska jag fixa lite. Åka och hämta post i Hofterup, tvätta, städa lite här, laga mat tills veckan och handla lite :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Snart slipper du katten ;) stackars dig som fick stå och frysa :( tack för sällskapet ikväll :D puss puss

2009-03-01 @ 21:14:05
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja snart så :)

Fatta hur kallt det va...det blåste rätt upp i murrekurran ;) tur jag blev värmd en liten stund :) Tack själv :) Puss puss

2009-03-01 @ 21:55:36
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: sara

Hahaaha ;) puss puss

2009-03-02 @ 07:20:42
URL: http://habibi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0