Midsommar på Ven

Här kommer bilder som jag precis har lagt in....måste ju hitta på en anledning till att inte plugga :)
Kommer dock inga nakenbads bilder :P



Midsommarväder



Fiskefjäs :)



Fin i håret



Lirade lite kubb



Gruppfoto



Spelade krocket



Tjusiga



Så jävla bra :)



Ha ha ha



Båten va midsommarpyntad



Helt normala



Så kära ;)



På väg för att kasta vattenballonger



Oklart



Snygg som få ;)



Mördarbacken



Kulturella



Överkörd groda



Grill på kajen



I båten på väg hem :)

Tack för en sjukt rolig helg allihopa :)
Puss puss

So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Bilderna säger allt :D kanon kanon. Gillar pussbilden, men bilden med handuken var låg ;) puss puss

2009-06-22 @ 20:02:52
Postat av: Josse

Sara: Ja det gör dom verkligen :)

Tycker du den va hemsk?? Då ska jag lägga ut en fulare bild på mig från när jag vaknade :)

Gillar också pussbilden ;)

Puss puss

2009-06-22 @ 21:03:02
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0