Lite lätt bränd

Jag känner mig grillad.
Efter skolan stack jag och Marie till Ölcaféet och käkade. Sjukt otrevlig tjej som jobbade där så det va minsann sista gången dom fick pengar av mig.
Sen cyklade jag till Lilla torg där jag mötte Katta och Tirre. Jag lockade med dom till Tgifs. Vi drack strawberry daiquri och sen blev det lite vin. Men jag stack hem i precis rättan tid innan dom blev kalasfulla. Nån måtta får det ju va en måndag :)
Kom hem för en timme sen och gick upp och satte mig på taket med projektledningsboken. Sjukt tråkigt va det men mina ben måste bli bruna tills imorgon. Kusin tar ju studenten :)
Nu ska jag göra lasagnette. Heldag både imorgon och på onsdag :(

So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

Kalasfulla? Ehh ja det har du ju faktiskt rätt i...;)

Puss

2009-06-01 @ 20:08:36
Postat av: Josse

Tirre: Ja jag vet :) Puss

2009-06-01 @ 21:20:08
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0