Framme

Nu e jag här :)
Har snott Sofies data...hon jobbar.
Kom fram till Manchester igår och fick hjälp av en snäll kille som visade mig hela vägen till Sofie i Liverpool.
När vi hade lämnat ifrån oss min resväska så gick vi bananas inne på Primark. Typ som Ullared fast utan crap :) Bara billigt liksom :)
Handla en del kan man säga....och jag som hade lite övervikt på vägen hit. 1.8 kilo godis va det tydligen....men det lämnar jag ju här och en systemkamera....måste ju ändå väga lite kan man tycka :)
Nu ska jag äta frulle sen ska jag ut och gå en sväng....ska gå till Sofies jobb sen ska vi handla lite dricka och käk och sätta oss på en klippa och bli stupfulla....ha ha ha!
Ska fira at jag fick Vg på tentan :)

So long


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Tycker absolut du ska fira ditt VG!! :) men att supa sig full på en klippa låter sådär smart faktiskt ;)

Ha de så skoj puss puss

2009-06-29 @ 14:03:03
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josse

Liza: Inte en stupklippa....bara en liten backe :)

Ska ta en bild och visa sen ;)

Puss

2009-06-29 @ 14:32:57
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Sara

ÅHHHH Jag vill oxå vara där :( tänk lite på mig i alla fall ;) puss puss

2009-06-29 @ 16:12:47
Postat av: Sara

alltså jag glömde gratta ditt vg ;) puss puss

2009-06-29 @ 16:13:29
Postat av: Josse

Sara: Tack tack :) Klart jag tänker på dig....har handlat ett par sånna svarta solglasögon som du prövade på Entré. Skitsnygga....köpte ett par till mig själv också :)

Puss puss

2009-06-30 @ 12:46:37
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Sara

Va? Provade jag brillor där? Hahahaha kommer jag inte ihåg. Vilken affär då? Spännande ;) Puss puss

2009-06-30 @ 12:51:44
Postat av: Josse

Sara: Ja sånna svarta typ Rayban....du får se dom snart :)

Puss puss

2009-06-30 @ 13:05:47
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha jag har fan minne som en guldfisk, kommer fortfarande inte ihåg, men jag väntar med spänning som sagt ;) puss puss

2009-06-30 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0