Festen som spårade ut :)

Fy fan va roligt vi hade det. Gjorde allt som man gör på midsommar.....dricker lite (läs mycket ) spelade kubb, spelade krocket, käkade nypotatis, kastade vattenballonger och till sist ett litet nakenbad i havet. Tappade nog andan där ett tag....fy fasiken va kallt det va :S
Nu e jag hemma hos mamma och pappa och solar mig....kände mig lite röd om snudan så jag har intagit soffläge :)
När jag kommer hem så ska jag lägga in bilder så ni får se på galenskaperna :)

So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah jag är impad att du badade 2!!!!! gånger :D när du hela tiden gnällde om hur kallt det var ;) Ja det har varit en sjukt trevlig helg med många skratt & det bästa.... ett jävligt trevligt sällskap. Puss puss

2009-06-21 @ 16:19:23
Postat av: Eva

Galenpanna som badade =)

2009-06-21 @ 18:35:17
Postat av: Josse

Sara: Du jag e också impad ;)

En mycket trevlig helg.....nära vi sänkte ön där ett tag :)

Puss puss

Eva: Ja jag vet :)

2009-06-21 @ 18:45:15
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: LaLizita

haha, nakenbad fy fan! ser fram emot bilderna..

Men du får jag fråga vad snudan e för nått!?!?! Ett nytt skånskt ord antar jag..

Nu ska ja deppa lite, käka glass o se på Hannibal..

puss puss

2009-06-21 @ 20:59:16
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josse

Liza: Ha ha ha....det betyder näsan. Vi måste nog ha en skånsklektion du och jag ;)

Ses imorgon ;)

Puss puss

2009-06-21 @ 22:35:59
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0