What the fuck

Tydligen så e jag sleven i vår kusingryta :S
Ja det e jag som e det svarta fåret.
Har hängt på Tgifs sen kl fyra så jag tyckte det va dags att åka hem nu :) Ansvarsfull som man e ;)
Höll på att pissa i brallan när jag skulle krypa under bordet för att gå på toa och fick hela bordet med mig på ryggen...och sen fastnade Sofie med sin jacka i Mias hår och bara drog den av sig och gick vidare. Låter kanske inte så kul här men mina tårar rann. Och sen se Mia sitta med en jacka i håret gjorde ju inte saken bättre :)



Jag och kusin Annie



Kusin Fredrik och hans Fanny



Kusin Marcus



En Strawberry Daiquiri :)

Drack en Blåbärs mohjito också....den satt som spiken i kistan som Henke skulle sagt.
Oh förresten så va Roland Nilsson där också..känd och smal :)

Min data på jobb har gjort om sig till Windows 1872......sådär roligt :(

So long

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv: haha, du ja!! Men jo du kanske har rätt.. vi får se! Men det är ju bra att jag inte alls gillar mörk lika mycket som ljus.. det kan nog minska intaget lite ;)



Kul med kusinträff! Mindre kul med din dator :(



puss puss

2009-07-14 @ 22:23:27
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josse

Liza: Jag gillar det ;)

Ja min data verkar konstig....måste kolla på den imorgon...

Puss puss

2009-07-14 @ 22:49:27
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: sara

hahaha ser det framför mig när du kryper iväg som värsta ringaren i notre damm med det där bordet på ryggen ;) Ja du är det svarta fåret, det säger ju JB alltid ;) hihi. puss puss mitt söta lilla får

2009-07-15 @ 07:52:04
Postat av: Josse

Sara: Ja jag skrattade så jag höll på att kissa på mig...man kunde säga att jag hade fastnat ;)Ja nu säger tom min släkt att jag e det :(

Puss puss

2009-07-15 @ 20:56:35
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0